Pimpa min dag!

Vaknade alldeles för tidigt på min tilltänkta sovmorgon men låg kvar ett tag med laptop på magen och en kopp kaffe. Hela dagen har det regnat, öst och duggat om vart annat min sinnes stämning hamnade där efter:(...har känt mig lite depp. Efter ett pass på gymmet så har jag små grejjat här hemma.  tvättat, strykt kläder och t-shirts i parti och minut och lyssnat på sorgesamma toner i moll av  min Eva Cassidy..   Det känns som höst i mitt hjärta... härligt, melankoliskt, en kännsla av att allt är förbi och försent... Tänkte på min älskade pappa och saknade honom så intensivt att några tårar droppade å nystrukna tees.:(( buuu..Ingen fara,  jag saknar min pappa varje dag och varje stund fast idag känns  allt lite starkare.
Fille och Fernanda har varit på Sushibar och käkat själv gjorde jag en lasagne och en stor sallad.
Vi har varit och köpt tapeter till Filles rum så Mange och Fille  tapetserar på vinden, ska bli skönt att få ordning där uppe. Ska plocka in i diskmaskinen  sen ska jag nog gå över till Paulo och Mariana en stund och dricka kaffe kanske kan dom muntra upp min buttra uppenbarelse... nu ska jag deppa vidare ha en skön kväll:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0