Nytränad och fräsig!

Det är så härligt med semster. Jag njuter och myser och lyxar faktist så har jag varit riktigt ego och nonchalerat massa tråk göromål och förlustat mig själv med massa vila, fika promenader och träning.. Jag behöver faktist detta. De vit betsade furutaken på vinden är fortfarande vitbetsade...vit färgen och rollern ligger där dom ligger och mina super fina tyger ligger på hög bredvid symaskinen och väntar...Anledningen till att jag inte sytt är inte idel slöhet utan  att blomman Fernanda okuperat symaskinen och syr om kläder..kreativt tycker jag och låter dottern gasa på.
Jag har kört ett eftermiddags pass på gymmet och känner mig lagom spak efter detta klippte jag gräsmattan som  börjat lysa gul av maskrosor. När man bor som vi gör och alla grannar har fantastiska trädgårdar känns det lite stressat att i allafall hålla gräsmattan i något sånär kondition annars är ju insidan  i fokus just nu och det får räcka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0