Ny dag nya tag.

Fille kom hem från sin lilla semester igår och han var både brunbränd , nöjd och full av presenter. Jag fiick en burk nyslungad honung och en burk violhonung som "Snygg Fille " inhandlat åt mig på Gottland. Honungen smakade himelskt ljuvligt, Tack älsklingen!  Fille i egen hög person var förstoss ändå största presenten:)) och en go och glad sådan . Han måste ha blivit rejält vattnad  och solad för jag tcker han har vuxit rejält på bara två veckor.
Nu är mosaiken satt i köket och jag är hur nöjd som helst med det knall turkos, medelhavs blå klart lysande nyansen till de mörkbruna luckorna. ska sätta in en bild då vi fått fogmassan och  på plats.
Igår kväll cyklade jag och Min bästa Kristina till båten, Spinning Marita hamnade på villovägar p. g .a nån släkting  så henne fick vi klara oss utan. Kvällen var underbar  ett rosa skimmer låg över himmelen, vattnet var alldeles stilla och det var rejält varmt. Kristina och jag avhandlade diversefrågeställningar medans ölglasen sakta tömdes och fylldes (några stycken då). Mycket trevligt var det och kanske blev vi lite klokare på vissa punkter. Kristina är exstremt bra att bolla ideèr me och vi tar lätt ned saker till molekylnivå.
Idag är en underbar solig och varm dag jag ligger åter med kaffe i sängen efter en turnè ut på.altanen. Fille är vaken och planerar sin dag. Wilhwlm och Mange sover ännu sött. Jag ska snart klä på mig åch åka och ge min kropp en omgång på gymmet. Jag känner mig stark och in god form:) Ha en bra dag . Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0