Nu är allt som det ska och det känns bra:))

Nu är allt i sin ordning på arbetsplatsen.Mina solbrända fräscha kollegor har återvänt och jag inser att jag har saknat dem jätte mycket...Nu blir allt som det ska...som vanligt...Alla har sin plats..lätt och smidigt går allting.:) Här i Luleå är det absolut kolsvart ute inga gatlyktor har ännu börjat fungera  så det känns inte så lockande att promenera hem på kvällarna. Jag har köpt ett överfalls larm åt Fernanda , kanske kan jag låna det men jag borde nog även inhandla  pepparspray...då är man nog rätt trygg...kanske? Jag gillar ju att gå och känner mig rätt irriterad över att bli begränsad..
Jag är ju ingen fegis men jag är rädd om mig fru , tre barns mamma och två hunds ägare som jag är..Jag är ju en jätte viktig nyckelperson. Gud vad jag blev sugen på någonting gott måste spana in läget i kylen. En Halloumi, tomat skink Ciabatta hade varit smarrigt... Ha en fin kväll! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0