Morning!

Jag vaknade redan klockan åtta i morse och kände mig jätte pigg å jag passade på att köra ett tidigt pass på gymmet medans alla andra i husetfortfarande sov,otroligt skönt var det. Ute är det sol och moln om vart annat men fortfarande riktigt tryckande varmt och fuktigt. Fille åkte till Gällka igår med mormor så det är bara jag , Mange , Wille och dogsen hemma fernanda är också bortrest .Fille , Boel och Noa kommer hit på tisdag och det blir ju trevligt har inte hunnit umgås mycket med syrran o ch hennes familj i sommar.
Igår hände inte mycket efter den heta moppegubb historien och stranden  kände jag mig rätt lam och uttömd :/så vi tände massa ljus och låg och pratade akompanjerade av blixtar och åskmuller, faktist jätte mysigt. När jag var liten och det gick åska, hård åska i stugan i Tårnedalen då släpade mamma som var livrädd för åska ut oss i bilen och där satt vi tills åskan dragit förbi, Enda ställe man var trygg på, sa mor?? men det var riktigt trevligt och gemytligt att sitta där och räkna mellan blixt och muller:)) Nu ska jag gå upp på vinden och planera min sy hörna sen blir det eftermiddags jobb. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0