..Min ångest är en risig skog......

Vilken morgon...puusst! Vaknade kl 06:45 till värsta Dracula dimman  Mannen magnus steg upp samma tid och började genast sprida sin tentaångest i huset...inte alls trevligt! Jag som har sådan gräslig intuition och överkännsliga tentackler började genast insupa den uppstressade stämmningen. Efter en kort stund så känndes det som det var jag som skulle ha tenta i neurologi...herre..fjärillar i magen...hög puls...oro, ångest. Jag kände som att- Jag kommer inte att klara denna tenta, det går åt H- vete!!... Det är inte min tenta..Lägg ner ulli, coola, fatta!! Jag lade mig på spikisen en stund och lyssnande på lite soft hiss musik efter Mange lämnat huset...det gick över  och det känns bra nu, tur det.
Efter morgonens pulshöjjare drog jag i väg och körde ett tränings pass och nu sitter jag och åller tummarna för Mange. Ha en finfin dag, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0