Lugna ner dig Ulli, du kokar ju!!!

Fan vad arg jag har varit idag, extremt förbannad!!
En JÄ..A  tokig  människa höll på att sabba hela  dagen för mig och det är ju inte ok..aldrig!!
On the way till stranden är en galen karl på trimmad moppe på väg att köra in i vår bil...nå  väl inget hände men jag blev skraj  förståss och gav  vildbasaren  en hand eller kanske ett finger...minns inte riktigt??
Denna man blev vansinnigt förbannad och började jaga vår bil på sin fula moped:// Herre gud!!
Jag spanade i backspegeln och såg ju hela tiden att den högröda moppedåren var bakom häcken på vår bil men jag fortsatte fram till stranden. Då kommer sveriges fulaste Moppe människa fram till bilen hytter med näven och blåser upp sin redan runda överkropp till bristningsgränsen...och vad gör jag?? ( antingen skrattar man åt eländet eller så exploderar man vilket jag gjorde. Alltså när gubben blåste upp sig gick det en signal till min knopp som sa...Ulrika denna mannen tror att han kan skrämma dig.....han tror att du blir rädd när han blåser upp sig och visar tänderna...! På den signalen lät jag mannen bålsa ut luft och yttra det han ville...Han försökte skrämmas. Sen bad jag honom ta sin fula moppe jä..el och dra rätt åt helvete från min horisont...Envis var han som få  så han fick mig att släppa fram hela artilleriet..då tror jag han hajjade läget?.......Det tog en och en halv timme att coola ned...fy vad hemskt!
Ska aldrig mer lyfta handen eller fingret till nån "gubbmoppe hulligan," det är inte värt det:/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0