Ledig Måndag.

Det har varit en riktigt fin dag idag. Jag ,Krisina och Filip har varit på stan  fikat, shoppat och strosat runt, jätte trevligt. Jag har hunnit träna ett mastodonto pass på gymmet inklusive kondis och jag har hunnit städa , tvätta och vika massvis med ren tvätt. Mange har fixat listerna till köksfönstret och det blev såå fint. Imorgon jobbar jag eftermiddagf men jag ska börja måla taket i Filles rum i morgon det är dags att få iordningning i allas rum nu när pluggen börjar med alla rutiner, läxor mm.mm. Fernanda är fortfarande i Gällivare men kommer hem på torsdag ,jag saknar henne och det kommer att kännas så jobbigt den dagen hon flyger ur boet:/ förhoppningsvis dröjer det ännu något år.
Jag är sugen på Partaj och vi har planerat kräftskiva  och sen ett mysigt med mina vänninor men nu snart måste det bli. På torsdag blir det surströmming!!  Bläää men jag ska verkligen ge denna rätt en ärlig chans..stinky bastards!! ..det är fan i mej pervo att gilla dessa överjästa stink firrar!!...I try...I try... Nu ska jag tända en nang champa och koka yogi ljusen är redan tända.

Kommentarer
Postat av: Catjat

Du MÅSTE lära dig äta surströmming!! :) Det är sååå gott!! :) Jag brukar säga att det krävs fyra ärliga försök till å lära sig äta. Till det fjärde tillfället längtar du riktigt! :) Jag har tränat upp massa folk å äta den stinkande fisken! :)

2009-08-18 @ 12:02:17
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ärligt så tror jag att jag gett det 3 ärliga försök, det gick inte bra!!...Hallå det stinker ju avlopp....och smakar..ja jag vet inte , men inte bra..hur ska detta gå , det är tveksamt om jag kommer gilla firrana denna gången:((

2009-08-18 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0