Lazy!

Egentligen är jag inte lazy men idag är jag så jäkulens trött. Jag har inte sovit många timmar inatt och sen började jag jobba så aptidigt, JOBBA HÅRT! Jag hatar att känna mig så här totalt utömd och slut..hela dagen går till att ligga och drälla och ingenting blir gjort..men så är det idag jag ägnar denna dag åt absolutly nothing. Plugg Mange har fixat min älsklings sallad och äggen kokar på spisen det ska bli underbart. Kanske ett glas rött för cirkulationen och som avslutning lite romantik....njaa vi får se ljusen och mörkret gör ju att man gärna kurar ihop i skeden  och tittar film. Fernanda har åkt till Gällka igen för ännu några intensiva dagar med boyfrienden. Grabbarna har fullt upp med att fylla sommarlovets sisra dagar med action. Nu ska jag be mange checka äggen för jag har slagit rot i lillsoffan..ha en trevlig kväll!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0