Kräftskiva.

 Jag har sovit ganska länge idag men  jag känner mig ovanligt pigg  jag  trots gårdagens sena kräftskiva.
Vi hade enormt trevligt och kräftorna smakade super och faller ju mig i smaken till skillnad från stinkfirrarna jag åt i torsdags.  Tack  fina vänner ,har alltid lika trevligt tillsammans med er:). Mange är lite halv skakis ännu och kröp precis tillbaks i sängen. Jag har precis tagit på mig gym kläderna och tänkte köra ett "efter skivan" pass, lite lagom idag. Imorgon är det måndag och plugget börjar så vi har endel att förbereda idag. Jag är ledig hela veckan + lite till, känns underbart! Ute är det super höst idag och lite små kyligt...gräsmattan har vuxit som fasicken ..måste klippas! Nu ska jag koka gröt till Filip sen ska jag träna . Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0