Konstig i skallen och några dagsfärska pic`s:)

Huvudvärken tog över mitt liv  natt så jag kunde inte sova..hemskt! Det är länge sedan jag haft denna migrän huvudvärk hade nästan glömt bort hur det kändes. Känner mig fortfarande tung i huvudet lite illamående , svag och seg men det tar sig:)..Kanske är det vädret, lufttrycket känns skumt?
Min underbara syster Boel , hennes underbara son Noa , Blomman Fernanda och Snygg Fille är påväg  hit från Gällka det ska bli toppen kul och trevligt att träffa Noa och Boel det är ett tag sedan.
Jag har gått omkring och små fejjat här hemma på eftermiddagen , no hard working idag my body säger No!!
Ska dricka lite Yogi och ta 2 magnecyl koffein så skallen håller något sånär standard. Ha en underbar kväll:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0