Kompakta sensommar dagar :)

Ligger här på sängen med min varama laptop på magen och lyssnar på musik  Pms:en får kroppen att svälla och humöret att surna..känner mig så där genom irriterad helt utan anledning. Har hunnit jobba, shoppa och skjutsa runt Fille  på olika ärenden och till sitt gymnastik läger som han ska vara på hela helgen. I går var jag på surströmmingsskiva hade laddat rejält för att  slutligen bli invigd i "Strömming älskarnas sällskap"....Det gick inte så bra fast jag väldigt gärna ville, för jag vet att man verkligen kan lära sig att gilla saker. Stinkfirrarna stinker ! stinkfirrarna smakar nästan illa!. Jag åt en hel inlindad i allt den kan lindas in i...Inte bra !...Jag gillar inte och ska inte tränas mera i denna gren:).
Imorgon ska vi ha kräftskiva och det däremot tilltalar mig mycket, mycket mer.:))
Nu ska jag vara ledig nästan 2 veckor , det ska bli så skönt har massor med trevliga saker jag ska göra som att sy och måla väggar...tapetseringen överlämmnar jag till Mange. Men nu ska jag bara ligga här och hålla ordning på hormonerna och humöret imorgon tar jag nya tag..Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0