kanske är det alltid höst...

Efter en ganska lång semester från bloggandet är jag nu back i bloggform. Sommaren som kom och gick och inte visste jag att det var sommaren! ?Ungefär så känner jag i år och har känt de senaste 20 åren . Mina somrar lever aldrig upp till mina förväntningar. Jag väntar ,längtar , trängtar  och sen är det höst ...nää inte riktigt så. Solen ger liv och väcker till liv och my arma body har verkligen längtat att stekas och blottas , friteras och hottas upp i en snygg bikini och det får den också göra..nu är hösten snart här och jag känner en genuin lycka och ett lugn. Hösten håller vad den lovar..bättre än så blir det inte, mörker regnvåt asfalt i gatlyktors skumma sken. Min inredning gillar hösten sammet, ljus , filtar ,kuddar, och nang champa..O ch mina teer smakar bäst på hösten. Ärligt jag skiiter i att sommarn snart är slut.
Denna sommar har bestått av husrep, grillning, umgänge . I kåken tar det sig  jag triv det är mys med egen gård,rätt flärrig altan och mera space. Grannarna är fantastiska förutom en knäppgök men det får man väl nästan räkna med;)
Blomman Fernanda har varit och semester på cypern alone  med vänner känndes lite läskigt men det gick vägen och jag tror att mina böner bar och mina hårt hållna tummar hjälpte. det var en enorm lättnad när hon landade på Kallax men de är väl dags att man vänjer sig då hon fyller 18 nästa år. Det har mörknat ute  jag ska göra lite eld i spisen och tända ljus ett glas rött skulle också passa fint får checka barskåpet?? Ha en mysig kväll, Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka=)

2009-08-04 @ 06:00:21
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0