Ikea....hela dagen!

Vi drog till Happis och Ikea med min familj och syrran och Noa. Fernanda som kom från Gällivare igår följde också med. Vi har haft en toppen dag med shyssta fynd och mer planerade inköp och så många skratt. Jag skrattar alltid vansinnigt mycket när min syster är med. Vi träffas ju inte varje dag eller alltför sällan men när vi träffas då skrattar jag mest hela tiden. Jag älskar dem så super mycket och det fattar jag varje gång dom ska åka...jag vill alltid att dom ska stanna..jag får separationsångest. Nå väl Boel och Noa mina kära det var som alltid sååå trevligt att ha er här...PUSS!
Igår kväll snaggade jag och rakade Noas skalle han är för tillfället inne på mohikan frille....Helt ok för en kille som NOA klär i allt!  Min Mange har tålmodigt rullat vagnen längst IKEAS gångar och han har känt ,klämt och engagerat sig, det gillar jag han är defenitivt också så oerhört älskvärd. Fille och Noa handlade vandrande pinnar på Djurmagazinet. Jag tror Filles ska heta Marianne Noa fick lite bonus för hans var tydligen gravid...herregud vad stor och kraftig den var...riktigt bred på mitt grenen!! Och lady fernanda har köpt fantastiska ljusstakar ljus och en lampa. Själv har jag handlat en hel del men mest glad är jag över tygerna....Snart ska jag börja sy. Nu ska vi käka varmamackor...Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0