Fin dag.

Måndag och ekorrhjulet har börjat snurra på allvar för alla i familjen förutom för mig  för jag har nämligen semester hela långa veckan inklusive några dagar in på nästa. Idag har jag gjort lite allt möjligt. Började morgonen med att stiga upp i ottan och fixade iordning Grabbarna för plugget...ovanligt smidigt gick det:) både Fille och Wille var nöjda och glada efter skoldagens slut. Fernanda  verkar super motiverad också, hoppas det håller i sig.  Idag har jag plockat upp ur kartonger i förrådet..höst kläder, skor , väskor...mm..mm. Gudars amalia vad jag hittade kläder, skor och pinaler som jag glömt existerade...Gud vad vi över konsumerar..vansinne! Vet inte hur det går till ..men jag har ju uppenbara bevis över att så är läget och att jag är boven i detta drama! Nu blir  det skärpning...prylar kan bli en belastning..en tung börda...piuuusst!
Jag har även bytt tyg på min röda träsoffas sittdyna idag...den blev inte bara snygg utan fantastisk nästan sexig..lockande och lite provocerande...Härligt! Jag känner mig jätte nöjd. Det tar sig här i huset det känns mysigt och inbott även om det finns mycket kvar att göra. Mysfaktorn är A och O för mig. Nu ska jag krypa i mys stassen och sen ska jag koka yogi..Ha en underbar kväll och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0