Vård av sjukt barn.

Hemma med vård av sjuk Wilhelm idag. Wilhelms lov har hiills varit toppen förutom att han har en tendens att komma in sjöblöt stup i kvarten. Han "råkar" liksom bara bada i vattenpölarna på gården gång på gång !!!! Så nu ligger den lille här med feber och rinnande kran, så kan det gå då man försöker simma i vattenpölar...
Idag ska vi skriva kontrakt på huset det blev lite uppskjutet pga av att vår mäklares fru började föda mitt i  vår kontrakt skrivnings tid..nåväl nu är det avklarat så kl:16:00 idag är det dags. Jag och Mange är nu ifullgång med att fundera och lokalisera vilket kök vi ska köpa och vilka golv som ska läggas...I`ts a jungel out there. Nå vi är ju inte där ännu men det kliar i fingrarna attsätta igång med renoverings projektet. Fernanda-Felicia är i Gällivare och hälsar på Emil och släkten hon fyller år på lördag och ska fira sin födelsedag där och till nästa helg blir det födelsedagskalas här hemma, tänk att blomman fyller 17 år, helt otroligt. Min älsklings Fille ska till Frissan idag  jag har äntligen lyckats övertala honom att fixa till frillan lite han ser för tillfället väldigt vildvuxen ut..Nu ska jag kila till köket och koka lite kaffe, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0