Uppe med lärkan och pigg som en tupp!!!

Jobbar eftermiddag idag. Jag är pigg allert och på hugget redan klockan  07:00.
Idag på förmiddagen ska jag åka och köpa ett par nya dojjor åt Fille, han har valt så jag vet vad som skall handlas sen ska jag hämta en tårta åt Fernanda som ska fira sin 17 års dag i efterskott med sina vänner ikväll. Vi har försökt hyra lokal då hon hade tänkt ha ett lite större party men allt var upp bokat, tyvärr ! hon har  i och med detta fått sålla och bjuda ett lite mindre sällskap. Solen skiner inte idag men det är riktigt varmt och skönt ute jag ska försöka hinna med ett träningspass innan jobbet och sen en promenad dit. Vi får se om det går?
Har precis spolat upp ett ångande hett bad ska hoppa i plurret och hetta upp min morgon huttriga kropp lite.
Hoppas ni får en jätte fin dag.  kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0