Toodiloo!

Pigg och vaken klockan halv nio och sovit som en stock. Idag jobbar jag eftermiddag och börjar först klockan 15:00. Jag har endel saker att uträtta på förmiddagen. Ska börja med att åka på gymmet och köra ett rejält kondis pass ett bra sätt att börja dagen,alla systemen sätts igång och kroppen vaknar till liv. Jag har precis mejlat in en uppsägning av Fernandas träningskort på Nautilus hon föredrar Helex, hon tycker det är mycket bättre! Grejjen är att det kostar dubbelt så mycket ,men vad har man för val ?Det är bara att köpa kort där..träna bör man annars.........! Nä inte riktigt men jag backar upp tränandet 100 procentigt för det främjar ju hälsa , välbefinnande och humör och vem vill inte ha en frisk, nöjd och glad teenager???  Nu ska jag gå och koka mig en tallrik gröt och sen bär det av till gymmet på momangen. Här i Luleå är det grått och trist och varmt idag, jag som hade väntat mig solsken.....hmm men man kan ju inte få allt, eller hur? Ha en toppen dag!  Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0