Sol från klarblå himmel!!

Underbar dag idag Vi håller på att göra oss i ordning vi ska åka till banken och lämna in lite på skrivna papper angående våran hus husaffär. Sedan ska vi åka med killarna och fika och efter detta ska vi ut på klinkers, kakel , golv och kök jakt. Jag har ett brinnande intresse att spana in utbudet...men herregud vilka valmöjligheter som finns. Vi måste lägga upp en plan angående färg, form en helhet så man kan begränsa sig lite annars blir det kalabalik. Det ena är ju värre än det andra det dyker ju upp nya grejjer hela tiden. Jag och Min Mange är ändå ganska lika i smak kring sådant .Jag är väl lite mer spacad kanske, men då säger Mange så här.  -Ulli kanske vi dämpar oss lite och väljer nått lite mindre exstremt som man inte tröttnar på och som håller i längden, sen dividerar vi och hittar en balans. Det brukar bli bra och det blir aldrig trist. Det kan aldrig bli trist bland våra pråliga prylar... Vad är trist igentligen??? Smaken är ju som baken. Måste klä på mig nu och bädda sängen. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0