Morgon stund.

Härlig morgonstund i ensamhet. Jag har blivit värsta morgonpiggelinen. När familjen snarkar som bäst då tassar jag in i köket och sätter på kaffet. Det är tyst och skönt sen sätter jag mig ner med morgontidningen( förutom på söndag) då jag loggar in på datorn. Jag hinner mysa en stund för mig själv innan grabbsen börjar snacka, dem är väldigt bra på att snacka. Grabbsen snackar mycket, länge och intensivt. Dom är frågvisa och nyfikna och det är ju toppen bra men som kontrast kan tystnaden vara ljuvlig iallafall på morgonen innan alla hjärnfunktioner riktigt kommit igång.
Förresten jag hörde något väldigt tråigt och skrämmande om två gällivare ungdommar . Dom skall ha  hittats döda igår och att polisen är förtegen och att brott ej kan uteslutas??? Jag får så ont i mitt "mamma hjärta"! Min dotter fyllde 17 år igår, mitt hjärta, min fina som jag gör allt för....Det känns svårt att tänka sig in i situationen. Idag kommer Fernanda med tåget från Gällivare ska bli skönt att krama om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0