Morgon, Morgon!!

Vi har firat Blomman i morse. Steg upp ca:08:30 och dukade fram på köksbordet  tårta  mm sen väckte vi grabbsen och  sjöng upp lite. Firandet i sig gick till så att vi sjöng det vackraste vi kunde kring fernandas säng så här.
-vad är det för en dag....ja vad ääär det fööör en dag....
-Ja det är Fernandas födelsedag....ja det är Fernandas födelsedag...hurra, hurra ,hurra
Hurra, hurra, HHHHUUURRRRAAAAAAA!
Sen överlämnade vi presenterna......I vanliga fall hade man åkt ut fort som attan om man sjöng i hennes rum vid denna för henne ogudaktiga tid....men denna morgon bjöd blomman på det vackraste leendet. Vi har alltså fikat tårta i rejäla mängder till frukost men inte blomman hon har slagit sig in på en hälsosammare linje och tyckte att tårt kalaset med hennes snygga tjejgäng räckte för den här veckan.
I dag jobbar jag eftermiddag ska hinna färga Fernandas hår innanför hon ska svinga sina lurviga med tjejerna ikväll och sen ska jag hinna duscha mig själv och äta lunch och promma till mitt andra hem jobbet...Det går nog inte ihop???? Nu ska jag tvaga min underbara lekmen , lika göra  bort det först....Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar kika in varje dag för att se vad ni gör därborta.Kalas,hårfärgning,jobb,uteliv.Fullt upp.Ringde idag vid tretiden,alla var väll ute i vårvädrt.Gick in på en emmaDamm på din blogg.Kuligt faktiskt,såg film hennes hundvalp(dec.tror jag).Nå du kommer hem vidtiotiden så får du koppla av.Och ungdommen skulle på uteliv.Ni andra myser väll ikväll.Ser framemot makeover ert hus juni,kommer.Hoppas före. Hadebra

2009-04-25 @ 15:00:04
Postat av: ulli

Tjing Mia vi saknar dig!!! Kram

2009-04-25 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0