Måndag och free as a bird.

Min lediga måndag har varit väldigt aktiv. Efter 10 timmars sammanhängande sömn är jag någots så när människa igen. Jag och kristina promenerade i till stan vid elva tiden. Vi gick runt och jag handlade lite blandad kompott presenter till Fille som fyller år på lördag  och två halv torra linnen och en snygg klänning till mig själv. Efter "spana kläder rundan" lunchade vi med Mange och Stigge på Exotic, "buffe"....mycket mat blev det och jag kände mig faktist lätt förlamad efter den orgien de friterade bananaserna med glass och kolasås pressades ned i en redan nudel fylld magsäck...fy vad discusting. Det blev för mycket av det goda helt enkelt. Jag har även hunnit med att fynda 2 fantastiska tavlor på Röda korset...Så nöjd!!:) och köpt ett nytt cykellås till Wilhelm för han ska på cykeltur med pugget  imorgon. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen drar jag på gymmet..Flytten närmar sig . Jag längtar att få sätta tänderna i detta projekt. Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0