kvälls snack

Sitter här och dricker en kopp yogi. Grabbsen har badat  och Fernanda har varit ute med hundrna  nu sitter dom hela gänget samlade i storasyster Fernandas säng och kollar Patrik 1,5....Mysigt. Hon är gosig med sina små bröder ..oftast!
Jag och Mange har diskuterat våra framtidsplaner och lagt upp strategier...Hmm;). Imorgon jobbar jag förmiddag känns helt ok så länge solen skiner skiner jag och vad jag förstår så  är det fortsatt sunny weather imorgon.
Jag får super energi och oanadekrafter av solen, så är det.
Idag har vi hunnit med massor jag har tränat, varit på filips gympa träning testade tumbling golvet, hjulade och slog nån halv snygg volt.. Jag vet att det kanske verkar lite crazy men jag gillar att hjula och slå volter...det pirrar i hela kroppen när jag ser Fille träna. Jag vill bara go bananas kasta mig i lianerna, hänga i ringarna och snurra i räcken. Så är det med mig. Jag kanske inte kan men jag vill! I need to move my body....Det är lite monkey i mig vad ska man göra. Vill man så vill man..som Wille brukar säga. Ibörjan skämdes Fille när jag Flippade ur på söndags träningen men nu bryr han sig inte . Han tycker det är lite kul att vi gillar samma grejjer....Nu ska jag hoppa i poolen...tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0