Jag tycker inte om dig!!

Jag tycker inte om att inte tycka om människor men det händer att jag inte  gör det. Jag har verkligen försökt rannsaka mig själv och syna mina egna sömmar och tro mig ,jag vet  jag verligen inte är perfekt. Ingen människa är perfekt!
Ibland stöter man på "exstrema rötägg" i sin vardag och man kommer inte undan man måste liksom hantera deras sällskap på bästa sätt.....Jag är inte bra på detta. Jag är alldeles för osmidig för att kunna bli omtyckt av Rötägget eller få vara med i "Äggets" gäng. Jag kan tex utan att jag hunnit reagera ha sagt åt "Ägget" så här till exempel:
-Hör du du du  Ägget, jag tycker du är elak och kall och obetänksam  Jag  tycker inte om ditt beteende,kan du tagga ner!
Jag förvandlas till nån slags töntig snällhetspolis med rätten att DÖMMA!! Aj! Aj! Aj!
Detta går inte hem i rötäggets stuga....Ägget känner sig hotad och kastar ur sig diverse taskigheter som hon sedan sprider vidare och spettsar på rejält till alla som vill höra. Rötägg snackar mycket hemskt och elakt skit och sprider sanningar och löngner till alla som vill höra. Jag undrar hur Ägget pallar?
Jag undrar var deras ruttna röta kommer ifrån  och vart ifrån den får sin näring!
Tur ändå att dom flesta människor är goda "Gobitar"  och Rötäggen i jämförelse väldigt få......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0