Jag är så ledsen..

Läste kväll tidningen, såg ett bekant  ung,t vackert ansikte på en helsida. Hon finns inte mer hon dog av en överdos av en drog hon köpt på nätet.....Herregud den flickan kunde haft en underbar framtid och ett långt lyckligt eller mindre lyckligt liv men dock varit i livet. Vilka val vi väljer för en sekund kan vara avgörand. Livet kan vara tufft och strävsamt. , Livet bjuder ibland på tuffa uppförsbackar men man får  ju aldrig ge upp. ....eller hur??? Livet är ju jävligt  pissigt ibland och tungt och trist och öken. Det är ju en väldigt enkel lösning att fly iväg med hjälp av någon slags substans. När man är ung tror man ju att man vet hur livet skall vara ..Men hur mycket visste man om livet då man var 19 bast??...Inte mycket!. Livets hårda skola har ju lärt oss vad livet är och att uppskatta det som är bra och sunt i livet och sen sålla det som är skit även om det kanske lockar oss.
Jag känner mig så ledsen för flickan Malin och att hon aldrig får uppleva livets upp och nedförsbackar, Jag känner mig så ledsen för hennes nära och kära........... Många kramar ulli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0