Inte alls velig!

Jobbi jobbat mycket och länge men nu är jag äntligen ledig,,,en heldag, hela långa måndagen är jag fri ,ledig , levande.
Jag ska inte   göra någonting särskilt alls mer än att jag ska fejja lite här hemma , promenera och träna och sen ska vi skriva kontrakt på ett hus. Äntligen har vi hittat rätt, hittat hem och det känns så bra och så trevligt. Klaffar allt med besiktningen mm så blir jag så lycklig. Vi behöver mera space för våran stora lurviga motoriska familj .
Fernanda åker till Gällivare imorgon vi  får se hur det blir för oss nästa helg ,det beror på väder , vind och stämning.
Nu ska jag relaxa på min vassaste spik en stund..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0