Idag

Gudars vilken dag! Vi och jag har farit och flängt hit och dit och kors och tvärs genom stan. Massor har uträttats på väldigt kort tid. Jag och mannen Mange har varit hyper aktiva  och väldigt effektiva...bra för det var så mycket som inte kunde vänta som tex bilbesiktningen....men nu är det också fixat, prickfritt!! Maten här handlad, husbesiktningen bokad...mm, mm. Efter denna enorma horror ride skulle jag jobba och det har jag gjort. Jag var ju rödblommig och anfådd vid ankomsten till jobbet men inte gav jag upp ..No, no jag fräste på och tog mig igenom en en kväll på jobbet galant men nu ligger jag här med blåsor på fötterna och känner mig väldigt tom, känns nästan som jag är bakis.?? Jag gissar att det beror på att jag blivit  överhettad idag...jag behöver min sköna "bebis sömn" Ska hoppa i nattdressen nu.  Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0