Herregud vilket.....

Japp jag har varit hemma med Wille mannen idag han mår rätt hyfsat ändå men jag har läxat upp honom rejält angående vårdoppen i vattenpölarna. Det får vara slut med detta badandet nu omgående!!
Idag har vi skrivit kontrakt på huset. Det känns ...det känns ..sååå BRA!  Allvarligt talat så var detta huset helt perfekt för oss även om det finns en hel del att göra på det. Huset är stort, rymligt och öppet och allt viktigt som fjärrvärme, 3 glas fönster, ny el, nya stammar och det kommer man långt med...;) På måndag är det besiktning vi får hoppas huset inte bär på någon svår botad sjukdom. Jag och Mange spanar nu in nya kök och klinkers, golv  , vi har varit och hämtat kataloger lite här och där.  Nu ska jag dricka en härlig kopp kaffe..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0