Hejja Ulrika!!

Dagen har varit lång och strävsam jag är så trött känner mig inte alls som någon prunkande rododendron i vårsolen utan väldigt vissen, trött och dassig för lite sömn för mycket stress och  arbete.
Livet är ju såhär  iallafall för mig att jag blommar och vissnar  om vart annat men det känns verkligen att man behöver vara ledig en längre tid för att vila ut. Jag jobbar ju väldigt mycket vissa veckor och tre barns mor som man är måste man ju upprätthålla en viss standard  man kan ju inte bara gå i ide och snarka på tills man har lust att vakna igen.
Sömnen är så viktig för mig men alltså ett problem är att jag har samma sömnbehov som en baby...lång underskön djupsömn i många långa timmar behöver min utarbetade kropp för att fungera, det är ju löjligt  men så är det.
Min man har lagat underbar kyckling idag och servat mig lite exstra han ser att frun är en slagen hjälte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0