Haparanda och IKEA.

Det blev en ride till Ikea. Jag och mannen och grabbarna åkte dit vid lunchtid ,mycket trevligt. Vi hittade dessutom massa bra grejjer  och  så köpte jag tyger massa snygga tyger. Gud vad jag ska sy då vi flyttar till huset. Jag ska sy gardiner, kuddfodral, klä om stolsdynor mm, mm. Just nu sitter Magnus på andra laptopen och sätter ihop ett kök åt oss på IKEAS hemsida. Vi valde noga ut våra objekt idag och hittade ett kök vi verkligen gillade..Så spännande!
Vi käkade på ikea och det var faktist väldigt gott och prisvärt förutom kaffet som smakad RÄVGIFT!!
Hemresan var väldigt högljudd grabbsen ville höra Holy diver hundrafyrtio gånger på raken och sportiga Marie med Cornelis där emellan...det blir ju ganska enformigt  men det gick bra. Vi sjöng och jag till och med headbangade lite grann. Man måste ju ställa upp för sammanhållningen. Nu ska jag ordna kvällsfika till min förkylda lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0