Hååhåå jaa jaa!

Herre jessus vad jag har grejjat igen. Jag känner mig fullkomligen slut som människa nu får det vara bra för ikväll.
Jag har ju rensat förrådet det blev kanske inte så mycket bort rensat mer flyttning av prylar och pinaler och strukturering.
Men nu är det bättre. Det var jätte kul att plocka upp min låda med prydnadsaker, Gud vad mycket härliga grejjer jag har dessa kommer ju att få plats i  det nya hemmet.Jag har även hunnit städa Fille och Wilhelms rum så nu doftar det "Vit AJAX" i hela huset.... Nu är det dags att lägga upp benen. Tänkte att jag skulle hyra en film. Är det någon som har något bra filmtips så tipsa gärna. Nu ska jag plocka fram min gammla symaskin och fixa mina älsklings jeans som det gått hål i...SEE you Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0