Godmorgon!

Jag måste säga att jag känner mig rätt mör efter gårdgens eskapader.Det är inte bra att stressa så där onaturligt mycket, magen signalerar genast..katarr!!!  Solen skiner idag så jag tänkte ta mig en promenad till gymmet och köra ett pass innan jobbet. Jag ligger här och funderar på om vi ska åka till Gällivare till helgen, vet inte om jag har någon lust???
Här är det så oerhört blött, slaskigt och grisigt kan tänka mig att det är lite bättre skid och skoterföre i gällivare.
Sen är det de att jag jobbat så jäkla mycket och känner mig rätt sugen på mental och fysisk vila och det blir det aldrig om vi drar till  Gällka det blir ändå alltid lite stressigt och sen så är man trött när man kommer hem. Ja vi får se ,,det är ju inte bara jag som  bestämmer,resten av familjen skall ju säga sitt. Nu ska jag stiga upp och koka lite yogi, spola upp ett bad och läsa Nsd under tiden vattnet fylls upp. Jag känner mig så jäkla ful och dassig kanske ska jag beställa tid till frissan behöver nån slags boosting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0