Galet brusig!

Idag skrev vi på en lunta papper på banken. Hand penningen är betald och man ser allt lite klarare.
Herre jessus det såg väldans bra ut i tabellerna.
Solen värmde rejält idag det känns underbart  och snart är sommaren här ,jag hoppas det ska bli många långa heta dagar i solen. -If not, då hänger jag mig!!!
Nej skämt å sido. Inget väder ska få pajja min semester i år men i och för sig så kommer jag nog vara så i repar tagen att jag inte hinner gå in i nån väder depp.  För vår del blir det alltså inget avancerat resande i sommar men ut i skärgården blir det att åka i allafall . Mange har åkt och hämtat Fille på gymnastikträningen och Wilhelm och jag har spelat lite Wii fitness....Fernanda har tränat för tredje dagen i rad idag och kom nyligen hem rödblossig och glad själv tog jag en lång prommis runt Mjölkudden...Skönen! Nu ska jag hjälpa min Lill Wilhelm att komma till ro och förbereda sig för sängen Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0