Det stormar ute.

Jag höll på att blåsa omkull då jag promenerade till parkeringen för att ta bilen till Gymmet, trist!
Jag hade planerat att vara ute och hitta på nått med grabbsen idag men det är uteslutet vädret är riktigt otrevligt.
I och med att vi skippar ute aktiviteterna så tänkte jag städa och röjja i förrådet istället, Ja, jag vet att vi nligen gjort det men det finns massor kvar att plocka i  det tar liksom aldrig slut...puuust!! Mange har kört Fille och Amir till Gammelstads badhus och Wilhelm sitter inne och spelar Tv spel. Jag ska överala min man att grejja lite med mig , det går snabbare om man är två..:)
Fernanda firar sin 17 års dag uppe i Gällivare idag jag ska ringa och gratta Blomman, hon kommer hem imorgon då får vi planera vilken dag vi ska Fira här hemma. Ska kila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0