Coola bananer.

Efter jobbet idag har Jag och Mange har snurrat runt stans bygg, kakel , golv, tapet affäret och kollat läget...Herran joumala!!!! vilket utbud.........
det är  bara för mycket...Snacka om att vi lever i en avancerad och exstrem värld...No limits!
Imorgon är jag ledig från jobbet det känns skönt för jag känner mig aningen överhettad.
Mange står och lagar nån spännande fiskrätt vi ska käka snart sen ska jag åka på gymmet och köra ett rejält pass och efter det ett hett bad med min älsklings badolja, hår inpackning , ansiktsmask och sen ska jag krypa ner i soffan med Wille och Fille och Mysa.....
Förresten så måste jag skjutsa  Fernanda till Helex. kl:19:00 Hon verkar äntligen ha kommit igång rejält med träningen och hon verkar gilla det. Bra tycker jag för god fysik ger hälsa och välmående och vem vill inte ha det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0