Besikta mig också!

Besiktningen av huset gick mycket bra. Huset är väl isolerat och fukt och mögelfritt, ja det verkade vara fritt från allt ett hus  ska vara fritt från. En stupränna var dock deffekt och lite lösa skruvakunde man hitta men i det hela var det ett mycket hälsosamt och rejält hus, de ni!! ;) Min Byggare BOB make magnus var mycket nöjd över besiktningen. Magnus,  besikningssnubben, mäklaren och husägaren hade alla 4 krälat omkring under huset  i själva krypgrunden i vad Magnus påstår en hel evighet. De hade klöst, kraffsat , borrat, känt och luktat.  Besiktingskillen var en riktig "bjässebiff" och hade nästan fastnat i hålet till krypgrunden. Våran tjusige mäklare som annars alltid bär kostym hade varit klädd i mjukisdress och legat på sidan med huvudet i handen och tittat på  och små pratat sista evighetstiden där nere i underjorden, han var visst lite krasslig och orkade inte kräla runt så intensivt. Nå väl det blev då rejält besiktat och det är vi glada för.
Just nu ligger jag och känner lite PMS vibbar, inte alls kul. Jag har värme kudde på magen och känner mig både vissen och butter och sen har jag en fruktansvärt intensiv träningsvärk i mina ben men inte ska jag klaga. Livet är underbart , oftast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0