Sportigt!

Igår var jag som sagt var med mina arbetskollegor och vänninor på afterwork. Det blev en lyckad kväll med helt ok mat och massa sport på tv skärmar överallt i lokalen så är det ju och så ska det ju vara när man är på sportsbar. Vi alltså tjejerna och jag hade ju inte tippat på nått och var ju heller inte intresserade av vad som visades eller vilka mål som gjordes. Vi drack Bira och käkde rejäla portioner med diverse olika maträtter. Bra service och snyggt var det i lokalen så jag förstår att det snabbt blev fullsatt .
Egentligen är ju jag en rätt sportig person förutom när jag äter eller dricker då vill jad ha lite mera Lady och Luffsen stuket. Och när jag sportar och är sportig så är jag det för egen del och följer nästan aldrig sport på Tv.
Efter sportsbar måste jag säga att jag var tung i kroppen jag drack två stora öl där och käkade en rejäl köttig portion. Jag är inte någon öl människa annars ,jag dricker väldigt sällan en bira ,: Jag föredrar vin till maten och sen gärna en drink , en wiskey eller en god likör. Hur som helst så tog jag min tunga kropp till  Olivers dansgolv och vi släppte lös till några hetsiga hits innan vi lommade hem framåt små timmarna. Ser fram emot  sommaren och att B.B.B ska öppna så man kan sitta ute i solen  och sippa.
Klockan ett ska vi på husvisning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0