Torsdag kväll!

Jag älskar snö! Det är så jätte skönt när det är så här kallt ute och vitt. Jag mår äntligen bättre. skönt för jag har ju bestämt mig för att nu är det nog med krämpor! enough is enough. Satte in några bilder från Willes super kuliga kalas. och bjussar på en inte lika kalasig bild på en väldigt klen och blek mamma ulrika!! Men idag är det bättre. jag och maken Magnus har handlat och sen varit och tittat på Filles gymnastik träning, Fille är så suverän!! Magnus är också suverän vg på 2 saftiga jätte tentor, I love you darling, du är så BRA! Själv har jag väl inte varit bra riktigt på nått här på ett tag, bra sjuk har jag varit och hur bra är det på en skala, nu säger jag inget mer om det. Men jag är bra kär, kär i min familj och min spikmatta! ska lägga mig på den nu, tända en nang champa och ett ljus och läsa senaste Elle..mysigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0