Torsdag kväll och jag är sliten.

Hallo! Kom hem för en liten stund sedan . Har jobbat till klockan 21:00. PÅ jobbet gick det jätte bra. Jag och min Kollega "Spinning Marita" har alltid trevligt. Innan jobbet har jag varit hos tandläkaren, fy vad jag hatar och är rädd, men ibland måste man ju Borra lite. Här hemma är allt fint. Fille är glad för jag har köpt nya kläder åt honom på Streetwear. Han är på väg i säng nu. Wilelm min lilla han sover redan gott. Fernanda har dammsugit här hemma och städat, jag älskar dig
Vännen!!! Och my husband ligger och bubblar i badkaret och ser väldigt sliten ut, gissar att hjärnan är överhettad igen. Ska massera hans små geniknölar om en stund, because he needs!! sen ska lägga mig på min spikmatta tända ett ljus
och känna lugnet i min underbara säng. Imorgon börjar jag halv åtta. men sen är det helg och afterwork med några från jobbet.  Ha en underbar natt!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli Isaksson

Hallojsan!

Vad roligt med alla bilderna, men vilket blåöga han har fått. Erik sa att han har nog fått den när han ramlat med skateboarden. Han är ju proffs på skateboard.

Louise har berättat tidigare att Fernanda har färgat håret svart och jag måste då säga att hon var verkligen fin i det. Riktigt snyggt!!! Du och Magnus verkar ju riktigt hurtiga. En annan har helt stangerat med det. Fast jag har en ganska fin och fast ring runt magen som är späckad med fläsk. Roger tycker att annat har vuxit också som han gillar så det kostar att vara på topp när man ska göra alla nöjda och glada. Filip ser också ut att må bra. Han blir så fin när han är solbränd till sitt ljusa hår. Vi hörs! Nu har jag ju lite koll på vad ni gör om dagarna. Roligt.

2008-11-22 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0