Tjoosan!

Har jobbat kort dag i dag slutat kl 14:00, väldigt skönt. Hela familjen är hemma och jag håller på att laga mat. Korv och Makaroner, Helt ok! Alla Gillar korv. Mest av allt Magnus. Han är väldigt avancerad vad gäller korvar och vet precis
vad i korv väg som är bra och dåligt, halv bra och exclusivt. Finska korvar är visst nått i hästväg gott, tycker Magnus. Jag är väl inte riktigt lika korv intresserad, men visst okej, en korv nu och då  kan ju vara trevligt!
Efter maten ska jag göra läxor med Wille och Fille och sen ska vi dra på gymmet. Direkt efter jobbet la jag mig på spikmattan och samlade krafter ett tag så nu känner jag mig lagom halv pigg. Magnus sitter på lektion på datorn
med nån överläkare som föreläser i Neurologi tror jag. Han praktiserar ofta sina nya kunskaper på mig, känner på skelettet och musklerna, vrider, vänder och frågar ut mig om jag har olika krämpor som kanska kan vara nån dåld sjukdom! känner mig ibland som värsta försökskaninen . Men man får ju ställa upp för vetenskapen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0