Tidig morgonstund!

stigit upp tidigt. gjort ordnig killarna och skickat dom till plugget. Jag har duschat, druckit kaffe och läst NSD.
Det vilar en dyster stämning över Gällivare. Fy vad tråkigt! Jag får alltid klaustroufobi då jag åker dit. Jag upplever att tiden är frusen och upplever dejuavue upplevelser i tipskön på Domus. Jag vill ju gilla Gällka men det är inte alltid så lätt.
Men jag älskar ju mina nära och kära och alla minnena. Kanske blir det bättre med tiden, jag önskar det. Mannen mange sover och vilar sin överhettade student skalle. Han är så ambitiös, målinriktad och suverän, Inte alls som jag. Jag har blivit jätte bekväm och vill bara må bra utan ansträngning med nått som är så där skit jobbigt. Kompis Cajsa ty!cker att jag oc h saga vår chihuahua tik , är värsta diviorna och det kan nog stämma i vissa fall. Vi gillar att ha det skönt!! he, he
Nu ska jag och min polare Marita gå in till stan så jag ska klä på mig. Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0