Söndag kväll!

Hej och hå dagen har gått fort. Jag tycker vi mest har ätit hela dagen¨allehanda olika marätter och tårtor och smothisar
kakor mm. men det har varit en jätte mysig dag, Jag hann också åka och träna ett styrke och kondis pass på gymmet
skönt var det och det känns ju bra med tanke på all skit jag proppat i mig hela helgen. På helgerna unnar ja mig att gotta annars tycker jag vi äter väldigt sunt, vanlig husmanskost + massa frukt och grönt. Jag älskar ju frukter av alla slag och grönsaker,bär och smoothis går också åt hos oss. Reza kom förbi idag jag hjälpte honom lite med upplägget för hans bok recention, han har också läst under 1000 strålande solar. intressant med tanke på att Reza kommer från Afganistan. Det väcker ju mycket tankar. har ännu inte hittat nån ny bra bok att börja plöja igenom. Snälla tipsa!! imorgon jobbar jag eftermiddag, skönt jag ska sova ut på morgonen. Magnus har campusvecka i veckan så han sticker tidigt på morgonen och lär ha en lååång dag på universitetet. ska försöka hinna köpa presenter åt Wille imorgon, kalas på onsdag!
Han har räknat dagarna i en evighet, lillhjärtat mitt!! Hoppas hans dag blir riktigt fin och lyckad. Nu ska jag plocka fram rena kläder åt Wille tills imorgon.  NAtti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0