Soft söndag

Söndagen har varit skön och slapp. jag ar tagit en lång promenad med Pirjos hund Teddy, motions runda alltså.
Saga och Sigge gillar nosiga slö promenader så dom fick stanna hemma. Hörde att en 20 årig tjej blivit dödad av sin kille i my hometown Gällivare. Det händer mycket där nu. jag blir berörd och ledsen. Värden är en kall plats kan det kännas som ibland.  Appro på nått helt annat vill jag uppmana alla som läser detta att läsa boken , Under tusen strålande solar. Så underbar, gripande och bara jätte bra!!Jag har sträckläst den liggande på min högt älskade spikmatta. Jag avgudar min spikmatta.Ligger på den minst 2 gånger per dag. Alla som behöver lite meditativ avkoppling och extra endorfiner köp er en spikmatta.
Jag har lagat en fantastisk Lasagne i dag, vi har ätit som djur. så nu ska jag hoppa i badkaret. sen är det dags att sätta i
killarna i badet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0