sjuk!

sitter ochväntar att dom ska ringa från vårdcentralen, jag har knappt sovit nått inatt jag har såå ont imagen.

Det blev inget napp på vårdcentralen. Ska ringa igen imorgonbitti så får jag en tid då, eller ringa jourcentralen
efterkl 17.00. Få se vad det blir. jag måste iallafall fixa presenter till Wilhelm han fyller ju år den 12:e, imorgon..puust!
                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: kristina

Fin blogg !! Synd om dig som har så ont i magen....



2008-11-11 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0