Saturday night fever!

Vi har haft en skön dag, käkat,  tränat, tagit det allmänt piano, jag känner mig ganska trött. Vi gick en liten promenad till Kristina och stig och gav stig en present i efterskott han har ju fÿllt år. Det var trevligt, goda kakor och så spelade vi lite Nintendo fitness, gud vad dålig jag  var. Fattar ingenting, jag som är så gympa tränings vänlig. detta var skit kul fast jag var dålig men jag behöver nog bara lite träning. Filip , wille och mange tyckte det var jätte kul och Stig var suverän på rock ring höfterna gick som en propeller. Han hade ett dussing ringar kring magen i olika nivåer till slut..imponerande. kristina var väl ungefär lika bra som jag fast kanske lite stabilare jag putde med ändan för mycket i allt jag gjorde..dont know why. kanske för  att ändan är medelpunkten? Nu ska jag göra mysi mysi!! ljusi ljusi! och nang champa as usual! ha det härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0