Saga + Magnus

morning! Det är ganska fantastiskt vilka relationer som kan bildas. I vår familj har magnus och Saga (VÅr chihuahua tik)
bildat par!! ja det är sant, dom är ihop. Detta har pågått en längre tid men accelererat sista månaden. Eftersom jag och Magnus är gifta så har jag ännu en mer framstående positionmen saga delar säng med oss. Jag ligger på höger sida
magnus i mitten och varje morgon när jag vaknar ligger saga på Magnus vänstra sida, på hans arm med sitt lilla ägg stora huvud, hon snarkar han snarkar. dom trivs ihop. Jag säger.-Magnus, har du Saga där igen?
magnus säger- Ja hon kom inatt! Hur  kan du sova när hon ligger fast klistrad på dig så där? Magnus säger-mmm.
Ja vad  ska han säga . detta börjar utvecklas till ett svartsjuke drama. Saga tittar nervöst upp på mig från magnus armhåla. Jag säger :Gå ner Saga, lägg dig med Sigge(vår blandras). Saga vägrar hon gömmer huvudet under täcket och trycker sig mot Magnus armhåla. Magnus säger ingenting. What is this??
hur so helst klockan är halv elva jag ligger i sängen med laptop på magen och a cup of coffe på sängbordet. LOVEY!
ska på jobbet kl: 13.00 bäst att hoppa i duschen snart. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0