otillräcklig!

Kom hem efter en lång dags jobb, Trött. Hade ställt klockan en timme fel imorse så jag kom på jobbet kl halv sju , istället för halv åtta, så typiskt mig! Jätte irriterande. gick och lade mig en timme på soffan i personalrummet. dagen  på jobbet var trevlig förutom att jag var  trött pga att jag sovit för lite inatt, jag behöver verkligen åtta timmars skönhets sömn för att funka bra , vara riktigt trevlig och rätt snygg, but not today, jorå jag var trevlig men inte så snygg...
Då jag kom hem var fille försvunnen hade dragit till stan alone, sur för att ingen ville följa på skylt söndag. Det är inte OK!!! Jag blir så arg och orolig. Skickade Mange och Fernanda att leta rätt på honom då Ville satt och åt. Efter ett tag kom dom,  mange hade plockat upp honom på busshållplatsen i stan, JÄKLA UNGE!! Detta kommer han inte undan ostraffat, veckopengen ryker bums!! Ibland känns det bara som att man vill sjunka in i en evighetslång dvala, är det inte det ena så är det  det andra. Men det kan man ju inte göra  det är bara att bita ihop och skaffa sig en plan, en plan för att palla vara en bra mamma även när livet suger, inte alltid så lätt. Men a womans got to do what womans got to do. och jag ÄLSKAR ju mina kids oavsett gränslöst mycket. mange surar för att jag  reagerar starkt! han gillar peace and quiet i alla lägen, livet funkar inte så. Det är väl bekvämt i den lugna student bubblan han oftast lever i, But that aint me! Nu ska jag ta ett varmt skönt bad. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0