Morning klockan är 07:30.

Stigit upp tidigt idag fast jag jobbar eftermiddag. Jag känner mig väldigt super pigg och utvilad, så skönt för jag har varit jätte trött i en evighet, på morgnarna alltså. Men i dag ska jag passa på att träna tidigt innan jobbet och sen promenera till fyren, om vädret tillåter, det verkar blåsa rätt mycket. My dear hustband ska plugga, plugga. Igår kväll hade han ont i geniknölarna. Stackarn, jag masserade dessa och han somnade gott! Just nu studera han neurologi. jag känner mig väldigt blek och glåmig, köpte en Dior BUS , skulle vara väldigt bra ,men inte då på mig. Jag måste köpa en ny idag , nått annat märke och kanske dra i några ljusa slingor i mitt rått färgade hår, So what !this is me in reality!. Bättre än så här är det inte! men det känns inte bra. degblek, med gråbruna hårtestar, Ja man kan ju ine alltid ligga  på topp, fysiskt känner jag mig dock i fin form och det är ju faktist det allra viktigaste, eller hur. Kände det när jag gick ett jätte pass på trappmaskinen sist och sen sprang på bandet , jag hade ovanligt mycket att ge, härligt!  Med tanke på att jag är tre barns mor och nått upp en bit i åldern ska jag vara glad att jag mår så bra som jag gör+ min hyotyreos och struma som spökar. Nu har mina killar och Fernanda gått till plugget, Fernanda var riktigt trött, hon sover för lite, oftast, inte bra.  Nu ska jag klä på mig..ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0