Morning!!

Ja då var det lördag. Sitter här med en kopp kaffe och håller på att spola upp ett bad. Alla andra sover ännu.
 Jag tänkte väcka Wihelm sen och ta med honom in till stan och välja  farsdagspresent. Wilhelm gillar att gå på stan och strosa med mig. sen brukar vi ta ett fika och sitta ned och prata en stund på nått cafè. Jag var på after work igår och det var trevligt. min ´magnus ville inte följa med", Torrboll!! hur som helst var maten på Olivers helt ok och vinet. men vi fick en sån usel plats mitt framför scenen var trubadurerna spelade . rätt hög ljudnivå och svårt att prata sen var det så mörkt så man hade svårt att se vad man satte på gaffeln. Vi bad om extra värmeljus, men det var ändå Mörkt!! kanske kan man boka bordsplats i ljuset nästa gång, eller gå nån annanstans helt enkelt. kanske väljer vi det senare.
Förresten så har jag slängt i en toning i mitt sol sommar bleknade blondinhår. jag vet faktist inte vad jag ska tycka.
Men det blev väldigt blankt och mjukt. Känns rätt ovant. Men varför måste man alltid se likadan ut år ut och år in?Ändå
faller man in i sin trista blonda rutin efter ett tag.  Men just nu är jag brunett  ochsom ny för en stund iallafall.
Till farsdag imorgon blir det maräng tårta med hallon och så tänkte jag och fernanda baka nått smarrigt idag. Få se vad vi hittar på jag ska leta recept på nätet, skulle gärna göra snygga cupcakes eller nått liknande. cup cakes är ju som små vackra mysiga underverk om man gör dom ordentligt. Sen saknar jag min syster Boel och hennes familj, Puss Noa!!
Jag hoppas det inte dröjer så länge innan vi ses!! Jag tänker ofta på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0