Människor överallt!

My god fredagarna är helt otroligt såå mycket folk överallt. efter mitt jobb har vi farit runt och handlat allehanda olika grejer , mat, vin. mm.mm sen åt vi grillkäk på korvgubben, not my cup of the. men mina killar var så sugna så det var bara att ställa upp. tycker man blir så jätte fetmätt av grillmat och så luktar det så läskigt, inte bra alls. jag är väldans trött känner bara för att mysa och slappa ikväll, mange är sugen på action, vi får väl se vad det blir, jag lämnar det öppet.
imorgon vill jag vara pigg träna och promenera med Sigge. Det är så härligt nu när det är kallt och vitt, det har snöat rätt mycket idag och det tackar vi för. Jag skulle behöva komma igång med mina målningar har lust att ställa ut till våren, but im short of time as allways. så mycket man vill men så lite tid och jag gillar inte att stressa, det skall vara kvalitativt och lustfyllt att måla annars kan jag lika gärna skita i det. nu ska jag städa undan lite och tända ljus och en nang champa
och känna lugnet i att vara ledig.. så skönt...ha en underbar fredag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0